Spoločnosť vo štvrtok uviedla, že tržby za 2. kvartál dosiahli 4,96
miliardy eur, čo na organickej báze predstavuje rast o 15,2 %. Tržby tak
len mierne zaostali za odhadmi analytikov, ktorí počítali s rastom na
4,98 miliardy eur.
Vysokou mierou sa pod výsledky podpísala divízia lepidiel, ktorá sa na
celkových tržbách podieľa takmer polovicou. Rast tržieb v tejto divízii
dosiahol na organickej báze 28,5 %. Rast tržieb zaznamenala aj divízia
Beauty Care, a to o 8,2 %.
Za celý 1. polrok dosiahli tržby Henkelu 9,93 miliardy eur. Vzrástli tak
o 4,7 %, pričom na organickej báze o 11,3 %, k čomu prispeli všetky
divízie spoločnosti, ako aj regióny, v ktorých pôsobí.
Henkel najnovšie uviedol, že za celý rok 2021 očakáva organický rast
tržieb na úrovni 6 % až 8 %. Zlepšil tak pôvodnú celoročnú prognózu, v
rámci ktorej stanovil odhad rastu tržieb v pásme od 4 % do 6 %.